Народився в сім’ї священика. Навчався у Волинській духовній семінарії, у 1829—1833 рр. — у Київській духовній академії; з 1836 р. — її професор. У 1839 р. переїхав до Одеси, де викладав філософію в Рішельєвському ліцеї. У 1859—1885 рр. — помічник попечителя Київського і Варшавського навчальних округів.
Виступив з фундаментальною філософською працею «Cпроба простого викладу системи Шеллінга у зв’язку з системами інших німецьких філософів» (1850), у якій розвинув ідеї романтичного напрямку німецької класичної філософії (зокрема вчення Ф. Шеллінга в поєднанні з окремими концепціями Г. — В. Гегеля). Cутність філософської науки вбачав у вченні про свідомість, у якій виділяв три головні елементи: «Я» (суб’єкт, що усвідомлює),
Взаємини науки (зокрема філософії) і релігії тлумачив з теїстичних позицій, вважаючи, що основною істиною є «істина буття Божого», оскільки божество є першопричиною і останнім кінцем усього. Відповідно до цих поглядів виводив два основні закони філософії — «закон природи» (розумова діяльність) і «закон Божий» (основи релігійного вчення), чим продовжував традиції української релігійної філософії XVIII — початку XIX ст.