Калінін Костянтин Олексійович (29.12.1889, м. Валуйки на Слобожанщині, тепер місто Бєлгородської обл., РФ — 21.10.1938, м. Вороніж, Росія) — радянський авіаконструктор.
Народився в сім’ї військовослужбовця. Закінчив реальне училище та вчительську семінарію. З 1907 р. служив у 184-му Варшавському піхотному полку; у 1909 р. вступив до Одеського військового училища; його з0 акінчення у 1912 р. — офіцер 3-ї Сибірської стрілецько-артилерійської бригади (м. Владивосток). З початком Першої світової війни (серпень 1914) переведений до м. Кронштадт, звідки направлений в артилерійську частину; з березня 1915 р. — ад’ютант начальника штабу артилерійського дивізіону. З березня 1916 р. — курсант Гатчинської військової авіаційної школи; з жовтня 1916 р. — льотчик 26-го корпусного авіазагону 9-ї армії (Румунський фронт), пізніше — командир цього загону. Після революційних подій 1917 р. перейшов на службу до УНР; з грудня 1918 р. — командир дивізіону Армії УНР, з січня 1919 р. — інспектор Київського району. Після падіння УНР переїхав до Києва, де співробітничав з авіаконструктором Є. Касьяненком; за його рекомендацією виїхав до Москви, де був зарахований до резерву повітряного флоту Червоної армії і навчався в Академії повітряного флоту. У 1922 р. вступив на 4-й курс Київського політехнічного інституту; з березня 1923 р. — завідувач конструкторського бюро заводу «Ремповітря-6» (м. Київ), з січня 1926 р. — завідувач конструкторського бюро при новоствореному Харківському авіаційному заводі. Тоді ж розпочав роботу над власними проектами літаків: «К-1» (1925, м. Київ); «К-2» (1926, м. Харків); «К-3» (1927, м. Харків); «К-4» (1928, м. Харків; золота медаль на Берлінській міжнародній виставці 1928 р.); «К-5» (1929, м. Харків); «К-6» (1930, м. Харків). Випробування літака «К-7» у 1933 р. завершилося катастрофою (загинуло 15 осіб); пізніше проекти літаків «К-8», «К-9» (сільськогосподарський), «К-10» (спортивний і зв’язковий) і їх випробування були успішними. У 1934 р. переведений на Воронезький авіаційний завод, де працював над проектом літака «К-12» (пройшов успішні випробування). У 1938 р. заарештований як «ворог народу» і після закритого військового суду розстріляний.
Відео фільм «Українці в авіації та космонавтиці».